zulaluz Arkadaslar bebek arabası konusunda herkesten öneri bekliyorum. Mima bebek arabasi kullanan var mi? Mamas papas mi mima mı?
Pregnantmom zulaluz bende mima ve stokke arasında kalmıştım stokke tercih ettim mamas papaslari bi kac tanidiga sordum cok alcak cocuk buyuyunce ayaklari yere sürtüyor dediler
Kurbagaannesi zulaluz mima bir yıla kalmaz yıpranıyor canım. Bir tanıdığım bana önerdi güzel falan ama aynı yıl yıprandı dedi bana da yıpranan yerleri gösteri çok saçma eski gibi duruyor o derece hatta 💁🏻♀️