btltml2018 ilk gebeliğimde özelde yaptırmıştım hastane yatış dosyası hazırladı ama yatış yapılmadı prosedür gereği yatan hasta görülüyormuş ücretini gerçekten hatırlamıyorum bi de 2016 nın başıydı çok değişiklik olmuştur haliyle. Bu gebelikte de bu ayın sonunda 28. Haftaya giriyorum şehir hastanesine gideceğim ne olacak prosedür nasıl hiç bilmiyorum ama ek bir ücret ödenmediğini duydum. 10 gün sonra randevum var bakalım nasıl olacak