Betulackln Oda var gercide hani smdi bize sunu yeme bunu yeme sunu yapma falan diyolar annemde şaşırıyor bizim zamanimizda boyle seyler yoktu diye 😄
Serenimooo sevincsarac valla ven 4.ayıma kadar yüz üstü uyudum daha küçük olduğuğu için hiç bişe olmaz dedi doktor bide benim karnım 6.ayda çıktı
sevincsarac Serenimooo İşte artık annelik psikolojisi midir nedir bişe olacak sanıyorsun yüz üstü yatınca 🤔
Woerigjjjffjdkfkx 20nci haftaya kadar istediğiniz şekilde yatabilirisiniz daha küçükken rahatıniza bakın
Serenimooo sevincsarac hiiç bişe olmaz canım suyu onu korur benim karnım çıkmamıştı ozamanlar 7 aylık olduk istesende uyuyamıyorsun hatta yan yatsanda uyuyamıyosun 😂zaten şuan senin bebiş zeytin kadar etkilenmez