fm_92 çok emin değilim erken gibi çünkü benim de erken doğum riskim oldu bebek aşağıya bastırdığı için rahim ağzını kısalttı prpgestan kullandım baya bi yemi bıraktırdı dr.. Bu tarz şikayetleri doktora mutlaka söyleyin mesela ben vajinamda ağrı var dedim diye vajinal ultrasonla muayene etti kısalma var hormon işe yaramazsa dikiş atarız demişti ama dinlenme ve ilaçla toparlamıştı sonra yine aynısı oldu dr a mutlaka bi danış