Nevinnndelge Brigün bir arkadaşım şey demişti alkolü içersin içersin ama bir anda bırakabilirsin ve vücûd istemez.uyuşturucuyu kullanırsın kullanırsın tedavi oldun mu daha tövbe dersin.ama sigara illeti 10 yıl içme 10 yılın sonunda biri uzatsın geri çeviremiyorsun yani sigarayı bırakmak çok zor demişti.Bu bir bahane olamaz tabikide kim ister yavrusuna zarar vermeyi.helede Bukadar zaman bebek hasreti çekmişken.Zaten vicdan azabım bu ya kendime bile itiraf etmeye korkuyorken dışardaki insanların yargılamasına kızamıyorum bile😔