Mutlulugumm 35+0 im 1 haftadir bebisim idrar keseme cok vuruyor ve wcye gidiyorum o sebeple yani alt bolgemde cok hissediyorum acaba 40 olmadan dogururmuyum
Ozlemsvr Mutlulugumm bebeğin artık doğum kanalına inmeye başlamıştır canım o yüzden öyle hissediyosun bende öyleydim 39 da doğurdum.
Nebahathumeyra Benim de hep öyle 30. Haftadayım ilk hamileliğim de de öyleydi sıkıntı olacağını düşünmüyorum