Kepiiiiianne Anneler 8 haftalık hamıleyım. Aşırı bulantım var ve istifra ediyorum. Sizlerde de aynı durum var mı? Bide calısıyorum cok zorluk cekıyorum. Önerebileceğiniz bisey var mı? Ne yapmalıyım?
Morvik B Kepiiiiianne ben de hastanelik olunca zofer ve onzyd icmistim doktor kendi vermisti. Boyle olman bebege daha cok zararli demisti. Ayva da biraz kesiyordu bulantimi. Doktoruna bir sor bu ilaclari onerirse alirsin
Dilanyilmaz55 Kepiiiiianne en iyisi doktoruna gitmek ilaçların fayda etmediğini söylemek o senin için iyi olan tedaviyi önerir ben bana soylenilen herşeyi yaptım ama bi faydasını göremedim benim tercihim doktora gidip derdini anlatman başka şeylere kulak asma 😊
Meryu Breub ben al kullan demedim. Zoferi bende burdan duydum doktoruma sordum alabiliriz dedi.............. Amaç akıl vermek değil fikir sunmak olmalı diye düşünüyorum
Breub Meryu ben akıl vermek gibi derdim yok siz direk ilaç ismi söylemenizi doğru bulmadığımı söyledim bunda bir şey yok bu kadar tepkiyede
Ismihanercan Canım yediğin şeylere dikkat et iyice ayırt etmeye çalış neler dokunuyor neler iyi geliyor. Biz 3 buçuk aylık olduk hala bulantı ve kusma devam hatta kan kusuyorum o derece zofer var ilaç o baya fayda etti sabah kalkınca direk onu içiyorum onunla ayakta kalıyorum. Doktoruna söyle yazar büyük ihtimalle inşallah tez vakitte geçer bulantıların
Kepiiiiianne Ismihanercan insallah hepimiz hayırlısıyla atlatırız su donemı ya. Cok tesekkur ederım. İnsallah saglıkla alırız bebeklerımızı.🙏🏻💕
Ismihanercan Decammine diye bi bulantı hapı vermişti ilk doktorum ama onun mg düşük etkisi çok yok o yüzden daha sonra zofer yazdı
Kepiiiiianne Ismihanercan iste bende aynısını kullandım ıse yaramadı bende de. Doktoruma danısım ilacı kullanıcam. 😊
Ps15 Ben de ilaç kullanıyorum ama yine de bulantım var gerçi kullanmasam bir şey yiyemiyorum aşırı bulantım oluyor ayakta duramıyorum☹️ doktorum hiç bir zararı olmaz merak etme dedi inşallah öyledir😄
Kepiiiiianne Ps15 insallah gececek hepimizde yanlız degılız hepımız. Biz saglıklı olucazki bebekler saglıklı olsun. Doktorunuz onayladıysa zararı olmaz bence.🙏🏻😊
Kepiiiiianne Dilanyilmaz55 evet gıdıp danısıcam ilacları da. Cünkü yogun tempoda calısıyorum. Cok tesekkur ederım🙏🏻