Liliy canim bak simdi 20 haftalikken hareket azaldi 22 de 23 de tavan yapti sonra su son 1 bucuk haftadir hic hissetmedim dun az hissettim bugun de aksam tekrar guzel hissetmeye basladim...Dusun bak bir bucuk hafta hissetmedim gram hemde bende telas yaptim azicik insan iater iatemez diyor acaba kalbi mi durdu bir sey mi oldu ama hep kendimi motive ettim guzel.seyler dusundum gunduz uyuyordur gece hareket esiyordur onu da ben hissetmiyorumdur diye dusundum hep sukur allaha bu telkinlerle.25 haftaya bak geldim bu aksam kipir kipir...hic bozma moralini emin ol bu aralar boyle duzensiz oluyormus maalwsef