Ilknur1995
Kızlar yarın 38 olucam çarşamba kontrolum var cuma ya sezeryan diyebilir yada pazartesi am ağrılarım var belim den bacağıma doğru yani asıl sorum şu ben yarın ağdaya gitsem erken mi olur acaba yada çarşamba mı gitsem doktordan sonra sanki her an nişanım gelicekte doğum başlicak diye telaş yapıyorum aslına bakarsanız sizce ne yapsam