Hopymomzehra Kızlar hamilelikte yaptirilmali mi sizce ben yanlisi değilim ama doktorum yap dedi sizce kalmalıyım fikir verin lutfen
hunilimom Hopymomzehra ben yaptırdım en azından sekerim olmadığını biliyorum zaten gün içinde 50 ml şekerden fazlasını alıyoruz vücudumuza şeker çok tehlikeli birşey sonuçta
Pelnm Hopymomzehra kuzum ben dün yaptırdım 50 lik içtim bence yaptırılmalı en azından şeker varsa diyet vs tedbirini söylüyor doktorr şekerin zararları fazlaymış
Hopymomzehra Ferdaa çok zararlı falan diyorlar nette de öyle diyor bazı doktorlarda önermiyor şaştım kaldim
Ferdaa Hopymomzehra iki dilim baklava yiyorsan aynı şeker yükleniyor vücuduna, gebelik şekeri olupta bilmemek daha tehlikeli olabilir benim fikrimce
Rhk0158 Bende yaptırdım endişeliydim 2 hafta oldu bi sıkıntım olmadı aç karnına o içecek biraz bulantı yaptı bende o kadar 75 likti benimki.
Nebahathumeyra Arama butonuna şeker yüklemesi diye yazı. Bu konuda hergğn en az 5 tane post açılıyor oradaki yorumları okuyabilirsiniz. Bende birkaç cevap verdim ama her gün her gün ayni sorular sorulması sıktı artık.
GknL Kimi doktor öneriyor kimi doktor önermiyor... şekerin vücuda verdiği zarar bariz ortada.. herkes baklavayla,çikolatayla kıyaslıyor fakat vücuda alınan likit şekerle baklava bir olmuyor maalesef.. yurtdışında hamilelere şeker ölçüm cihazı verip açlık,1 saat ve 2 saat sonra tokluk şekerini ölçmelerini istiyorlar buna göre yediklerini kontrol altında tutup neyin şekerini yükselttiğini bilmen sağlanıyor adınada self control demişler. Şeker yüklemesini önermeyen doktorlar açken insulin hormonu,trigliserit,hemoglobin A1c ölçümünün ara ara yapılmasını ve yüksekse şeker olduğunu söylüyor. Bildiklerim bunlar, birazda gebenin ve doktorun kararı Allah yardımcımız olsun.
Nebahathumeyra GknL yurt dışında yaşıyorum ve dediğiniz gibi bişey olmadı. Normal şeker yüklemesi yapıldı Gaye’ye öneriyorlar ilk hamileliğim de de yaptılar 2. Hamileliğim de de 2 Side farklı doktor hemde.
GknL Artık kişinin kendisiyle doktoru arasında kararı verme konusunda, yurt dışında bazı ülkelerde yapılıyormuş dediğim..
Modies Hopymomzehra annem çok karşıydı. Karatayı dinlemiş galiba 😂 yaptırma çok zararlı diye tutturdu. 24. Haftada plasenta hormonları çok değişiyormuş doktorum yaptır dedi. Tiroid için de başka bir doktora gidiyorum o da yaptır dedi. Ben yaptıracağım bence kesinlikle yapılmalı