Ertugunannesi dun aksam aynısı benımde basıma geldı. BEn özel hastaneye gidip ultrosonla baktırdım sukur saglıklıydı kaç aylık hamılesın buarada ben 3 aylık hamıleyım ılk devlete gıttım devlet hıc bısey yapmıo pazartesıyı beklemen gerekır dıo yada kan testı yapıp gebelık haftasıyla uyumlumu dıe bakıolar