baharayazz Allah buraya Doğum hikayemi yazmamı banada nasip etti çok şükür 🤲🏻 14 Nisan Pazar günü saat 23.55 te oğlumu kucağıma aldım 5 dk daha geç doğsaydı 15 Nisan bebişi olacaktık 😄 39+4 te normal Doğum ile doğumumu yaptım . Özellikle son 1 hafta bol yürüyüş merdiven inme çıkma ve squat yaptım . Bebegim bir türlü gelmek bilmiyordu bende bir an önce dogsun diye sabırsızlanıyordum. Doğuma son 2 3 gün kala hafif hafif yalancı sancılarım olmuştu . 13 Nisan gecesi cinsel ilişki sonrası adet sancısı gibi sabaha kadar düzenli aralıklarla gelen sancılar yaşadım ve içimden evet sonunda bebek geliyor dedim . Arkadaşlar normalde son ayıma kadar cinsel ilişki yasıyordum fakat son haftalarda bir sorun olur diye ve kendimiz zorlamamak adına ara vermiştik . Ama sürekli cinsel ilişkinin Doğumu başlattığını söylüyorlardı bende şansımı denemek istedim ve gerçekten öyle de oldu . Gece 2 den sabah 6 ya kadar 5 dk da bir gelen hafif adet agrılarım oldu . Saat 6 da tuvalete gittim ve kan geldiğini gördüm . Daha sonra doktorumla görüştüm bebegin hareketlerini kesinlikle takip et dedi duşunu al kahvaltını yap nst çektirmek için hastaneye git dedi . Ama şöyle bir durum oldu sabaha kadar düzenli aralıklarla gelen sancılarım sabah 6 7 gibi birden tamamen kesildi . Annem bizde kalıyordu sabah kahvaltımı yapıp duşa girdim annem evi temizledi vs. Derken öğlen saat 3 gibi hastaneye gittik ama bende çok hafif sancılar var . Pazar günü olduğu için dogumhanede nöbetçi ebe açıklık muayenesi yaptı ve çok Harika 3 cm açılman var geceye ya da sabaha doğurursun dedi . Daha sonra nst ye bağladı çok hafif sancılarım çıktı eve git sancını evde çek sancı aralıgın 5 dk da bir olunca hemen gel dedi . Eve geldigimde saat 5 buçuktu ve saat 6 gibi sancılarım başladı bu sefer adet agrısı gibi değil biraz daha fazlaydı . Saat artık 7 7 buçuk olduğunda sancılarım iyice şiddetlendi ama gelme aralıgı hala 5 dk ya düşmemişti artık saat 10 olduğunda 5 dk da bir gelen sancılarım vardı ve hemen hastanenin yolunu tuttuk ben eşim ve annem . Ebe muayenemi yaptı 4 cm dedi ben şok çok üzüldüm ama rahim agzın o kadar yumuşamışki 2 saate Doğumun olur dedi ve hemen doktorumu hastaneye çağırdılar gerçektende öyle oldu . Saat 11 gibi artık beni sezaryene alın diye hastaneyi inlettim dayanamıyorum diye aglıyordum sancı geldikçe ıkındım . Size korkutmak istemem ama gerçekten sancı süreci çok zor artık saniye nefes alıyordum direk sancı giriyordu bir an bayılıcam zannettim ama allah yinede gücünü verdi . Açıklık muayenesi için çatala çıktım o sancıyı çekerken o muayenenin yapılması en zoru gerçekten kızlar . Doktor açıklığın 9 cm Doğum başlıyor dedi ben nasıl korkuyorum bağırıyorum çekin ellerinizi üzerimden istemiyorum bırakın beni neler nelerr:). O an gözlerimi kapattım ve bebegim doğana kadar açmadım . Tüm gücümü bağırmaya harcadığım için ıkınmaya gücüm kalmadı bu hataya sakın düşmeyin 2 saat içinde 9 cm açılmayla Doğuma alındım böyle bir şans herkese gelmez dedi doktorum ama işi ben zorlaştırdım çünkü ıkınamadım . Ve bu nedenle kesi atıldı . Bebegin kafası göründü son bir kez ıkın dediler ve daha sonra içimden bir su aktı dünyalar varmış dedim . O an tüm sancı acı her şey geçti derin bi nefes aldım . Bebeğimi hemen yan tarafa aldılar doktorumda beni m dikişlerimi attı . Daha sonra eşim ben annem ve bebegimiz odamıza çıktık . Hala normal dogum yaptığıma inanamıyordum. Dikiş agrım ve çok ıkınmaktan kalça agrım çok vardı ağrı kesici yapıldı . Bebegimi emxzirdim bolca şükrettim tüm acıları unuttum onu koklayınca . Bu dünyada bir insanın yaşayabileceği en büyük güzellik buymuş arkadaşlar . Suan tam bir haftalık olduk yanımda uyuyor bebegim :) tarif edilemez duygular içindeyim her baktığımda şükrediyorum Allah’a 🤲🏻Darısı tüm hamilelerin başına. Bu arada bebegim 3.350 gram 50 cm doğdu 👶🏻Benim Doğum sürecim çok zorlu geçti siz benim kadar korkmayın ve doktorunuzun yönlendirmesine uyun , her şey gönlünüzce olsun 😊 Doğumdan sonra 4 gün çok agrım oldu oturup kalkmakta hatta yürümekte bile zorlandım çünkü dikişlerim hassas yerdeymiş doktor öyle söylemişti ama son 2 gündür Allah’a şükür çok iyiyim 🥰 Cihangirim ve ben bir masallahınızı alırız teyzeleriiii 🧿❤️
Sibelclskn3 baharayazz maşallah canım çok tatlısın baya heyecanlı anlatmışsın sağlıcakla büyüsün bebeğin insallah 😘
SelimsMom Analı babalı büyüsün evladiniz, süre olarak gerçekten şanslısiniz herşey nasip, bütün ağrılar sonuçta belirli saatler sonra bitiyor dünyanın en büyük mucizesine kavuşuyorsunuz 🐣