Serayca Kızlar hayatımda ilk kez böyle birşey yaşıyorum. Kalçamı hiç bir yere çarpmadım uzanıyordum. Kalktım birden sol kalçama acı saplandı. Ters bi hareketle kalkmadım gayet sakin kalktım 2 gündür ağrı devam ediyor . Elimle dokununca acı yok o yüzden tam olarak neresi olduğunu tesbit edemiyorum. Eğilince oturduğum yerden kalkınca çok acı çekiyorjm. Bu neyin nesidir. Acile gitsem bakarlar mı 8. Haftalık gebeyim
Nurrrrr Serayca Yani gidip baktırman lazım sen bile tam neresi olduğunu bilmiyorken buradaki insanların yorum yapması saçma olur biran önce acile gitmelisiniz 👍🏻
Salihafurkan Serayca bende de var canım ya kalcamin içine sanki bıçak sapliyorlar bu ayın sonunda doktora gidicem o zaman sorcam 17+5 haftaligiz bizde
Kardelen000 Serayca aynı şey bana da olmuştu hiç böyle bir ağrı çekmemiştim doktoruma söyledim bana kalsiyum verdi ve o kadar iyi geldi ki anında kesti ağrıyı ve devamlı içiyorum
Nurrrrr Serayca Elimle dokununca acı yok o yüzden tam olarak neresi olduğunu tesbit edemiyorum. Bu yazıyı yazmıştın ben ona istineden söyledim
Elikkk Biraz erken kalça ağrısı için gibime geldi bi doktora görün derim ben 33 haftadayım tarif ettiğin gibi bir ağrım var suan
DiLanerhn Serayca canm bnmde ilk haftalar da okuyordu magnezyum eksiklinden oluyomus ilaç veryo doktor
Serayca Nurrrrr evrt ya 😞 bazı doktorlar o yüzden şey derlermiş röntgen çekmek gerek ama hamilelere çekemeyiz derlermiş ondan sordum😞 gidicme Arık napim