Zeynoveannesi Kızlar bugün 35+0 öğlen 2den beri karnım taş gibi oluyor sertleşiyor 30sn 1dk sonra düzeliyor ama düzenli değil yarım saatte bir Bi saatte bir faln oluyor ayağa kalktığımda vajinamda Bi ağrı baskı hissediyorum ayağa kalktığım gibi tuvaletimi yapacakmışım gibi hissediyorum 🤔belimde ağrı var bide bebeğim ayaklarını ittirdikçe canım yanıyor sancının nası bişey olduğunu da bilmiyorum bu dönemlerde olan bişey mi yoksa sancı mı acaba🤔 bide sabahtan beri akıntım arttı ama rengi normal beyazımsı renkli. sık sık geliyor suyum faln gelmiyor sadece akıntım arttı 🤔 hastane de uzak bide bugün pazar milleti heyecana sokmiyim boşuna diye hastaneye götüründe demedim annemlere ama gitsem mi napsam bilemedim 😒
Zeynoveannesi Pnr_jr ya yarım saatte bir Bi saatte bir geliyor 30sk 1dk oluyor gidiyor sonraki yarım saat rahatım kalkıp yürüyorum ama işicekmişim gibi hissediyorum kalkınca ☺️
Zeynoveannesi MyBoy ya hastane biraz uzak bide bugün pazar ya ne bileyim olağan bişeyse diye milleti velveleye vermekte istemedim o yüzden burdan sorayım dedim
MyBoy Zeynoveannesi aynı haftalardayız, dün doktorum bu haftalardan itibaren en önemli şey nst dedi, anormal bir durum hissederseniz gelip girin mutlaka dedi, dinlenince geçmiyorsa imkanınız varsa gidin derim, geçmiş olsun
Zeynoveannesi MyBoy teşekkür ederim biraz daha takip edicem bakalım tekrar ederse gider Bi girerim nstye şuanda bişi yok gibi ama bilemiyorum anlayamıyorum ki nası bişe olduğunu 😂
Zeynpatak Zeynoveannesi haftamiz ayni sizinle acile gidip sanciniza baktirin nst de kimseye hesap vermk zorunda degilsn ki canim kontrol amacli gidiyorsun . Allah korusun dogumun baslasa suan ciger gelistirici vurulur onlem alinir bence gitmelisin
Zeynoveannesi Zeynpatak şuan daha hafifledi gibi sadece ayağa kalktığımda baskı hissediyorum yine idrarımı kaçıracak gibi oluyorum bakalım takipteyim şuan 🙄
Zeynoveannesi Zeynep7492 bende öyle olduğunu düşünüyorum da bugün sık sık olunca Bi korktum ne yalan söyliyim 😂
Zeynep7492 Zeynoveannesi ilerleyen haftalarda daha sık ve uzun olacak ben sizin gibi bi gece acile gttım korktum nst ye girdim tık yok😬şimdi bazen karnım hc yumuşamıyor dıyorum kı aman genemı yalancı 😐gercegı ne zaman gelecek bu arada 37+4 üz
Zeynoveannesi Zeynep7492 bak işte bizim hastane de biraz uzak şimdi insanları telaşlandırıp hastaneye götürcem kendimi Bi gidicem tık yok 😂 utanırım ahahaha 😂 sancım çıkmadı demeye utanırım gerçek sancım olunca inanmaz yine yalancı derler 😂😂 yanımda kocam olsa nazım geçer günde 5kere de hastaneye gitsem neden gidiyoz demez ama annemlerin yanındayım her zamanda ay sancım var diyemiyor insan 😂 önce Bi emin olmam lazım gerçekten bu sancı mı diye 😂😂
Zeynoveannesi Zeynep7492 ya ben gerçekten sıkıldım artık doğsun istiyorum ya valla 😂 sen benden önce doğurucan hadi bakalım ama cidden zaman geçmemeye başladı bana da halbuki bikaç hafta önceye kadar yok yaa hızlı geçiyor baksana kocaman oldu diyordum son haftalar gerçekten çok sıkıcıymış 😂 sıkıcıdan kastım da sabırsızlanıyorum acaba nası doğacak sağlıklı mı nası Bi bebek saçı varmı falan insan nası bişi çıkacağını da merak ediyo yani 💁🏻♀️
Yldrmgktg Zeynoveannesi aynı haftadayız benimde dün geceden bu yana aralıksız devam eden karın ağrim var aksam acile gidip nst ye baglandım ama bir şey çıkmadı. Yalniz benim sadece karnimda agri var belimde yoktu. Bu dönemde ağrılar fazla oluyor ama yine de ihmal etmemek lazım siz mümkün olduğunca hastaneye gidin bir şey çıkmasa bile içiniz rahat eder
Zeynoveannesi Yldrmgktg valla saat 7den sonra Bi kesilir gibi oldu ya sertleşmiyor şuan valla yattım daha artık gerçekten sancı gelirse uykumdan uyandırır diye düşündüm 🤔😂