Aysaa canım merhaba ben bu gece 12.30 da bebegimi dogurdum cok şükür darısı sizin basiniza 🌸 normal doğum yaptm ve hic acilmam yoktu 8 saatlik küçük derecede suni sanciyla bebegime kavuştum şükürler olsun 😍 bezmialemde yaptm doğumu ve kesnlkle tavsiye ederm cok güleryüzlüler tüm doktor, asistan ve hemşireler. Herşeyi güzellikle anlatyrlar ve cok ilgileniyorlar. Bir daha doğum yapacak olsam inanin tekrar buraya gelirim 🤗