Adisimmm kimseye aldırış etme bilinçli kilo almıyoruz genetik birazda kiloyu takma kafana taktıkça stres yapar daha çok yersin boşver nasıl olsa aldığın kiloyu vereceksin ister istemez çocuk misafirler vs koşturmaktan 🙈 hamileliğinin keyfini çıkar 32+3 üm belki 10 kilo dan fazla aldım umrumda mı hayır çünkü bebeğim benden daha önemli herzaman yediğim yemekleri yiyorum ekstra öğün yapmıyorum almışım düşün yanı oyuzden rahat ol hamileliğin keyfimi çıkar canım 🙈😂💋