Ysnrcr1919_ 13 aylık bir kızım var 7+2 Hamileyim😊 Benim doktorum da emzirebililirsin gebeliğin sonuna kadar demişti.Ben üzülmüyorum asla Ne kızıma Ne kendime ne karnımdakine.Zaten istiyordum ama Allah’a hep başa çıkabileceksem ve benim için hayırlısı ise nasip olsun diye dua ediyordum Ve korunmayı bırakır bırakmaz oldu 💕Şükretmekten başka Ne yapabilirim 🙏🏼 Hayırlısıyla kucağımıza alalım...