Seda51 Benim ikinci çoçuğum 15 haftalık ve Doğum ikincide kolay oluyor diyorlar sizler ne düşünüyorsunuz ? Acaba kolay olur mu ? Yaşayan varmı ?
Ayisigi1 Seda51 alakası yok ben iki tane doğurdum ikinci oğlumda daha zor gecti doğumum Allah kurtarsın :)
momof3 Seda51 Kişiden kişiye değişiyor sanırım ama geneli ikincinin daha kısa sürdüğünü söylüyor 🤗 Benimde 13 aylık bir kızım var 7+2 Hamileyim...