Kabarik Merhaba arkadaslar.. sürekli yatmaktan gögüs arasında kızarıklık oldu sonra hafif kahverengi dönüştü pişik kremleri falan denedim geçmedi. Bu durumu yaşayan varmı? Ne denediysem gecmiyor😣
Kabarik Nursemomm surekli bez koyuyorum kuru durması için kremde sürüyorum ama artk egzamaya mı dönüştü acaba yaa. Ne ki bu 😣
Nursemomm Kabarik çok ileri derece döküntü ve deri deformasyonu varsa bi uzmana görün canm alerjik egzama tarzı bşey olabilir ama hafifse evde tedavi etmeye calış
Kabarik Nursemomm yok canim Ileri derece dokuntu yok sadece kizariklik Kahverengi oldu oylece duruor gecmior. Beyaz tenliyim derim hassas ondanmi ki. Bide pudra deneyim siz gibi onu denememistim
Nursemomm Kabarik aynen canm kesinlikle o bölgeyi kuru tut bakteriler nemli ortamda ürerler hiç bişey koymana gerek yok duş al kurulan pudra sür geçer inşallah 🙏
melegiminannesi Bende gögüslerim fazla büyük oldugu icin ve dahada büyüdğü icin aynı sıkıntıyı yaşıyorum gögüs pedi alıp arasına koyucam krem pudra hic bisey kar etmedi bana
Kabarik melegiminannesi bende surekli temiz bez koyuyorum inanin oda fayda etmedi. Ne yapicaz bilmiyorum😔