Cansutgy91
Benim ilk gebeliğim kürtajla sonuçlandı.
Tam 1 sene sonra oğluma hamile kaldım
10 yaşında suan 😊
Yaklaşık 16 ay önce 2. Kürtajımi oldum.
Şimdi 11 haftalik gebeyim.😊
Allah herkese sağlıklı gebelikler sağlıklı doğumlar
Sağlıklı bebişler versin.
Üzülme hayırlısı ise vakti saati gelince bebeğine kavuşursun...