EcemErgen Canım seni çok iyi anlıyorum ben olsam ben de yaptırmak istemezdim hatta belki yaptırmazdım😬 o gelen şey jeldir diye düşünüyorum. Takibini yap gene de , bebeğinin hareketlerini de kontrol et . O kötü davranmaları orda ters ters konuşmaları çok tuhaf. Zekası geriler hamileyim bana sinir kasmayın diyesi gelir insanın..