Nazire3333 Merhaba hanımlar 17+3 oldum ama hala cinsiyetini öğrenemedim en son gittiğimde yüz üstü yatmıştı göstermedi dr bi tahminde bulunmadı sizce ne olabilir ve nezaman öğrenebilirim
Melisecmel Nazire3333 normaldir cnm kendini göstermemesi kimileri 20 haftada ogrniyolar bıdaha ki kontrolünde belli olur insallah