GulsunA 37 haftadayim ve hala kizima isim bulamadim 😫 yardimci olun lutfen Esim Hazal ismini begeniyo ama ben Ela. Ama Ela’da cok kisa 😕😕
Sengulkrgz GulsunA ahah ahah ayy yaaa hic gulecegim yoktu esinin buldugu ismi begenmiyorsun ama kendi buldugun isme de bir kulp bulmussun😃😃😃😃 hazal ela olsun bencee 😁
GulsunA Sengulkrgz 😀😀😀 Iki isimde pek uymuyo sanki 😕 Aayyy ne zormusss, iki oglum var ona zor diyodum ama kiz daha zormus meger 😅
Sengulkrgz GulsunA Hem cagirirken de daha naif daha kibar oluyorrr...Bende kizim olsaydi Ravzanur koyacaktim ama erkek oluyor...Humanur da hosuma giden isim...Hepsinin sonuna da bir nur koymusum 😁😁😁😁😁