Mihrican2121 Merhaba kızlar 34.5 günlük hamileyim doktor bir parmak açılman var dedi bugün doğumun olmaz ama yarını bilemem dedi böyle olup haftasını tamamlamadan doğum yapan varmı
Ozge1008 Mihrican2121 bir parmak dediği yarım cm oluyor. Suyum geldiği için bir parmak açıklıkla yatışım yapıldı. Onca sancıya suni sancıya rağmen bir cm olmadı sezaryen oldum. Tamamen vücudunuzla alakalı bence
Reykzy Mihrican2121 canım üç dört hafta açıklıkla bekleyenler var sakin ol yat dinlen kilosu iyise zaten korkma küveze almazlar
Bayrak34 Mihrican2121 Bana 1 cm açıklık var dediler 29. Hafta da. O günden beri sürekli yatıyorum vs. Şu an 35+3 günlüğüz.
Mihrican2121 Reykzy hiç bilmiyorum kaç kilo oldu acilden giriş yaptım devlete gittim bide demediler gelişimini lekelenmem oldu gittim 2 gün yatırdı doktor
Bayrak34 Mihrican2121 evet dediler 29da raporla işi bıraktım 32 de doğum iznine ayrıldım. O zamandan beri sadece evdeyim ve sürekli yatıyorum
Selvis Mihrican2121 ben 4 cm açıklıkla 1 aydan fazla gezdim 40 ta doğum yaptım. Doktor 37 de doğum yapacaksın demesine rağmen
Mihrican2121 Reykzy 7 ci ayımda daha 2 kilo olmamişti şimdi ne durumda bilmiyorum randevu aldım özele gidecem kendi doktoruma o söyler boyunu kilosunu