Homozigotmutant Annemde troit olduğu için her ay tahlil için kan veriyorum ve her ay az da olsa artıyor . Diğerleri normal ama tsh değerim 2.52 çıkmış kızlar hamilelikte sınır kaç bu sonuca göre ne yapsam bilemedim bilen varsa aydınlatırsa çok minnettar kalırım 💕
Pcdshn Homozigotmutant benim yüksek, doktor 2nin altında olması lazım demişti, henüz düşmedi, ilaç kullanıyorum, dahiliyeye bi gidin isterseniz 🤞
Suheda Homozigotmutant 2.5 die biliom sınır canm ama tabi bazen hastanelere göre referans degerleri deisebilior
Clover Homozigotmutant bana drum hamilelikye 2 nin altında olması gerek dedi ve ilac verdi.benim de senin gibiydi. Kullamdm 1.5a dustu.Bazı doktorlar 3un altını normal sayıyor .druna gore degisir