Hndeyaman Herkese merhaba dün ilk kese görüldü ultrasonda vajinal yolla idrar yollarım da biraz iltihap gördü bu yüzden bana toz verdi dün gece yatarken içtim bugün kalktığım da ilk sarı akıntılar geldi şimdi biraz pembelesmeye başladı kanama mi geliyor korkuyorum başına gelen bisey var mi