Esrarse 19+5 olduk ben bebeğimin hareketlerini biraz daha aşağıda hissediyorum normal mi bu göbekle kasık arası 🤔
Melek2102 Esrarse bende 19+6yim genelde kasikta hissediyordum bir Kac gündür artik Göbekte hissediyorum yaylanmis bizim Oglan sagdan soldan tekmeliyo 😂