Dilber63 Hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah🙏🏻🙏🏻😊
Ovulasyon sanırım ben de 2 kez yumurtladım.
Tek ilişkiden hamile kaldıgınızı yazmışsınız.
2 yumurtlamada sadece 1 kez mi ilişki oldu?
Ovulasyon koyu çizgiyken mi siliklen mi oldu? Bilgi verebilir misinz?