minasura Merhaba ikinci kızım olucak allah'ın izniyle ablasının ismi mina ama 2. Kızımda kararsız kaldım sizce?
Elifdikel minasura Mihrimah daha güzel bir isim benim de hoşuma gidiyor ama söylemesi zor geliyor diye düşünmedim
Caqlasu minasura Ayza kulağa daha hoş geliyor bence😊 Allah izin verirse ikinci bebeğim kız olursa ismini Ayza koyacağım🙏❣️
Ryhnytm minasura ikiside benim en beğendiğim isimler ayzayla eşim dalga geçti benide soğuttu mihrimah güzel diyebileceğim👍
minasura Nazoztrk canım Mihrimah'nın anlamı güneş ve ay demek. Ayzanın ise Ay gibi güzel yüzlü kız demek
Elifdikel minasura evet anlamı güzel isim de güzel ama işte ağızdan bir Avazda çıkmıyor siz bilirsiniz içinize siniyorsa koyabilirsiniz
minasura Mihrimahirem doğum iznime ayrılamadan önce çalıştığım yerde müşterim isim ne düşündünüz demisti Mihrimah dedim mihriban anladı onun türküsü de güzel deyip dumur etmişti beni çok üzülmüştüm yani ilerde zorluk yaşarmı bilemiyorum
Mihrimahirem minasura evet yaşıyorum ben bu da bi gerçek, hep mihriban diyorlar hayır Mihri-mah diyorum çoğu da anlamıyor ☺️