Hasretelif canım apartmanda asansör yoksa gün içinde yardımcı olucak kimsen yoksa. Birde yüksek katta oturuyorsan alma 😌 ama Bebek arabası güzel 👍. Ben çok seviyorum. Bu tarz alınan ama daha hafifini bunun için satıcı bana tek başına kullanımda hantal oldunu hem Bebek hem araba zor olur sizin için dedi çünkü 5 kat asansör yok birde merdiven dönmeli ve ağır araba