melegmgeliyor0 kizlar 38+1 im. bebegim de kilolu bebek. bir an once dogmasi gerek. kaldikca kilo alacagi icin sezeryan olma ihtimalim var. ben normal dogum istedigim icin dogum baslatma yollarini arastrdim. hint yagina denk geldim. aranizda kullanan var mi? (zararli diyenler yazmasin. kar zarar oranini tartip bicip oyle yapmaha karar verdim) bugun saat 14:00 da yaptim bakalim etki edecek mi
Sibelclskn3 melegmgeliyor0 sıcak bi yerde karnına yağla asagıya doğru masaj yapmak Doğumu tetiklermiş annem söylemişti dene istersen ama hint yağını duymadım hiç
Lemannnn melegmgeliyor0 canım ne yaptın işe yaradı mı yağı nasıl kullandın bizide bilgilendirir misin
serdenli melegmgeliyor0 aaa ben böyle bişey olduğunu hiç bilmiyodum çatlak olmaması için badem yağıyla beraber kullanıyorum 20. haftamdan beri çok şükür bi yan etkisi olmamış🙏🏻
Minejjan melegmgeliyor0 inşallah olur ben lavanta ve zeytinyağı ile yapıldığını duymuştum ve ise yaradığını söylemişlerdi , Rabbim sağ salim versin kucağınıza inşallah bı avazda 😍🤩
Kyhnsnl58 melegmgeliyor0 devamını yazın merak ettim cidden etkisi oluyor mu acaba Rabbim bir seferde doğum nasip etsin yardım etsin inşallah
melegmgeliyor0 amin kizlar. nst de duzenli 75 e vuram sancilarum vardi. ama ne acilmam ne de yumusamam var. ebe 1 2 gune dogurursun dedi. sancilarimi cok hissetmiyorum. hafif hafif sancilarim oluyor. su an yok gibi. bakalim sonuc nw olcak yazarim burdan
Sibelclskn3 Eikra gerçekten etkiliyormuş bebek hatta çömelip yapmak bebeği kanala daha rahat girmesini sağlıyor masaj yaptıkça gelmesi gerektiğini hissediyormuş eskiler bilir böyle seyleri
melegmgeliyor0 Sadesade 1 gunluk sanci yapiyor sadece. o sanci bende aciklik yapmadigi icin dogum yapmadm daha. ama bazilarimda aciklik yapiyor