Esila54 Kızlar konak hastanesinde yesim darola gidiyorum cokta memnunum orda dogum yapmayı düsünüyorum giden yada orda dogum yapanlar lütfen bilgi verirmi 😊
as_af Esila54 yenikentteyken kist icin gidiyordum. Yesim hanim herseyi sormadan soyluyor mu akildaki sorulari sormadan cevaplayan bir doktormu? Ve iletisim numarasi verip ordanda ilgileniyormi
ElaMirza bende sedat umura gidiyorum çarşamba sezeryan doğumum var çok da korkuyorum siz kaç aylık oldunuz
Esila54 4 aylık bende ilk sedat umura gittim cok iyi bi doktor ama erkek oldugu icin cekindim bazı seyler sormaya o yüzden yesim hanımı tercih ettim oda cok iyi ilgili bi doktor sizin ilk dogumunuzmu
Seda58 Kesinlikle özel hastane felan değil. Şehre yabancı olduğumuz için fiziki görünüme bakıp hastaneyi, muhafazakar görünüme aldanıp ilknur hanımı tercih ettik.İyi bir doktor olabilir ama (şehir yapısı göz önünde bulundurulunca sanırım bizimle aynı sebepten dolayı) çok kalabalık. 5-10dk arası randevular. Bilgilendirme, ilgi alaka sıfır . Sadece ultrason+resim, boy-kilo ölçüm bitti. Kontrolden doğum sonrasına ilgi alaka sıfır. Devlet hastanesi belki daha iyidir. Şikayetvar ve Google yorumlarına ufak bir göz atarsanız şikayet yoğunluğunu ve herhangi bir memnuniyet geri dönüşü olmadığını görebilirsiniz.