Busrabora
Merhaba kızlar ben 6 gafta 3 günlük hamileyim su anda cok hastayım grip soğuk algınlıgı heryerim agrıyor istahım pek yok cok hafifte mide bulantım olunca hiç bişey yiyemiyoruk nerdeyse gribim halsizim daha ömce bir kez düşük yaptıgımdan 3 ayıda tamamlamadıgım için henüz ilaç vs kullanmakta istemiyorum ama nasıl geçer bu hastalık yardımcı olur musunuz lütfen🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻