Belinya yummyaras yanında bulunsun yine yelek canm. Ama kendim için mi diyorsun. Doğumdan sonra üşürmüş kadınlar giy yinede ne olur ne olmaz
etugce yummyaras bazı hastanelerin odalarında klima otomatik ayarda ise anne için iyi ama bebek için soğuk gelebiliyor diye okumuştum ben onun için yelek ve uzun kollu bir takım alın demiş çoğu kişi
Deletedmom133 yummyaras ben ince penye yelekten aldim yanımda bulunsun diye hastane odaları çok sıcak giydirmek muhtemelen ama yinede alacağım dursun
yummyaras Belinya bebek için demiştim canım herkes kısa kollu takımlar almış ben de üşür diye uzun uzun seyler coraplar kalın battaniyeler almıştım
Belinya yummyaras ben de hep uzun kollu tulumlar falan aldım bir nohut battaniye birde ince penye battaniye aldım ama yelekte alicam yanıma tabiki ne olur ne olmaz