annesadman gönlünü ferah tut öyleyse sabret ve çok dua et şükür namazları kıl bol tevekkül daha kesem gözükmeden kanamam vardı dedalarca hastaneye yattım düşük başlamış dediler yatış yaptılar her gidişimde . Yolku oluşmadan kanama keseyi düşürür dediler ama rabbim sonsuz hikmet sahibi şimdi 13 haftalık olduk hala inanamıyoruz bugünlere rabbim saglıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin bol bol tesbih çekmeni tavsiye ederim arkadaşım yoksa içindeki korku tereddüt gitmiyor asla