Belinya canım öncelikle panik yapma doktorunu ara benimde öyle oldu 1 gün boyunca oynamadı doktorum gel nst bakalım dedi kalp atışlarına falan bide 30 dan sonra daha dikkat et dedi en fazla 3 saat hareket etmezse gel dedi böyle için içini yiyecegine git rahatlar içini😇🙏 ama korkma bende gittim bide yalancı çıktım başladı oynamaya hastane istiyolar bebekler😂😂😂