Ceren2019 Tatlı hamişler merhaba 12 haftamızdayız ınsaallah karnımda sanki idrara sıkısmısım gıbı bir agrı var kalktıgımdan beri acaba bu donemde normal mi karın mı buyuyor yoksa bı problem mi olabılır ilk gebeligim fikirlerinize tecrubelerınıze ihtiyacım var doktor kontrolum ınsaallah 5 gun sonra
Zelalzelal Ceren2019 ağrı olması normal rahmin büyüyor bu gebelik sürecince devam eder tabi çok fazla bir ağrı değil