Tubamsl Arkadaşlar sanıyorum adına prenses doğum deniyor normal doğum yapılıyor ama ağrı hissedilmiyor çünkü bel altı uyuşturuluyor bu şekilde normal doğum yapan var mı? Ya da bu konuda bilgisi olan 😊
Dorukunannesi95 Prenses doğum mu ?😊 ilk oez duydum ama kesin bizlik biseydir canim hepimiz prensesiz cunku ? 😀
Tubamsl Semisko Epidural sezaryende de kullanıldığı için bende tam bilmiyorum bir keresinde hastanede kadın ebeye soruyordu ordan prenses diye duydum aklımda kaldı 😂
Tubamsl Sever O zaman epidural normal doğum için kullanılan bir anestezi yöntemi. Gerçi sezaryen içinde kullanılıyor diye duymuştum.