izmirlibianne 22 haftalığım çok sık idrarar cikiyorum dedim nedenini sordum detayli ultrasonda beebeğin doğum pozisyonunda duruyor dedi bu normalmi hep böylemi durucak yada erken doğum belirtisi olabilirmi böyle durmasi?
izmirlibianne Mkclskn Çok sagolun hareketleri ben fazla hissetmiyorum fakat detaylida gördüm kipir kipir demekki ben hissetmiyorum yer falan degistirincede
anapanda12 Bebek bu haftalarda çok sık yer değiştirebilir. İki hafta arayla kontrollere gittiğimizde bazen makat gelişi bazen doğum pozisyonunda çıkıyor normal yani