Skryszn canım bir müddet daha bebeği tutmaya çalışırlar eğer tansiyon kritik seviyelerden düşmezse anneyi de bebeği de kurtarmak için alıyorlar.Stres vs yapmamaya çalış.Sen öyle bir duruma hazırlıklı ol yine de alırlarsa üzülme.İkinizin de iyiliği için öyle olacaksa olsun.Zor bir durum çok geçmiş olsun.