34elif lensi sadece grip olduğunuz dönemlerde kullanmamanızı öneririm çünkü lenslere mikrop bulaşıyor ve her taktığımnzda hastalığınız tekrarlanır gebelikte de grip ve nezle çok sıkıntı 😐 birde her ne kdr gözde kalabilen lensler olarak satılsa da günde 8 saatten fazla lens takmayın