busraemrah Ben devlette yaptirdim test yapıldı once negatif çıktı sonra gittim igneyi aldim 18 tl idi benim aldığım igne 28 haftada şimdi dogumdan sonra tekrar yapilcak
Mkclskn busraemrah devlette yaptırdım bende hiç ücret ödemedim ama özelden girince pahalı oluyor ilk gebeliğimde 70 liraydı yanlış hatırlamıyorsam
busraemrah Mkclskn bilmiyorum canim bende develttem giris yaptim ama o ücret cikti normalde igne daha pahali