Mirom Kızlar 34+4 olduk cok şükür dün aksam dan beri karın ve bel ağrım var normal mi acaba doğum sancısı filan mi birde adet tarihim bugün ondan mi oluyo acaba
Eminel Mirom 32.ve 33. Haftada bel ağrısı ile doktora gittim, erken doğum riski olabilir diye progestan başladım, 34. Haftamdayım çok şükür bel ağrısı geçti ama arada bi sertleşme devam ediyor