Merver evet bende 3 sezeryanla doğum yaptım genel anestezi aldım normalde canım çok tatlıdır parmağım kesilse 3 gün ağlarım 😂😂fakat sezeryan korktuğum gibi olmadı sadece sonda çıkarılana kadar yattım kendime bebeğine kendim baktım kimseden yardım almadım hiç yatmadım ve ilk doğumu 130 kilo ikinci 109 kilo 3. 85 kilo bu arada doğumunuzu kimseye sorgulatmayın doğum şekli ne olursa olsun sonucu sağlıkla kavuşmak olsun 😍😍💜