Pekgokcen Erken diyen var normal diyen var sizce 37.5 erken mi dogum icin mecbur erken olucak ama yinede sormak istedim
Deletedmom81 Pekgokcen bende 37+5 sezeryan oldum erken degil zamaninda doğum oluyor zaten 38.hafta icinde oluyorsun iciniz rahat olsun
Handankync 36 dan sonra genellikle sıkıntı olmuyor canım doktorum öyle söylemişti hiç endişelenme gayet normal