Merveee277 Uzun oldu ama umarım okursunuz. Yatış verilirse özel oda seçme imkanımız oluyor mu bilgisi olan var mı? Ayrıca bebeğimde gelişme geriliği var özeldeki doktorum 37de sezeryanla alıcam sancıyı kaldıramayabilir demişti ve izne çıktı bende Üniversitede profösöre gittim şimdide protein kaçağı çıktı yarın tekrar tahlil vericem kesinleşcek eğer yatış verirse oda sezeryan yapar mı yoksa önce normali mi dener onada özel muayeneyle gittim.
Ebrarleyla Merveee277 ben uc aylik hamileyken universite hastanesinde alti gun yatmistim.bos ozel oda varsa geçebiliyorsunuz
Merver Merveee277 evet canö doğum için gittiğinde sana özel oda istiyormusun diye soruyorlar ona göre odana yerleştiriyorlar
Ebrarleyla Merveee277 tabi tabi esim bakiyordu bana.ama her universitede ayni uygulama var mi bilmem.bu arada her kaldiginiz gun icin de 45 tl gibi bir para oduyorsunuz
Merver Merveee277 ilk kızım iri bebek diye 18 ay önce sezeryan doğum yaptm simdi ikinci gebeliğim arka arkaya oldu 29 haftalıgım yine ünv hastanesine gidiyorm aynı yere