Leylaa76 Arkadaşlar 3 aylık oldum ve idrarımı yaptıktan sonra bakıyorum ve içinde beyaz bir şeyler var sanki parçacıklar gibi akıntının içinde sanki nedir bunu yaşayanlar varmı?
PrensesimDoga Leylaa76 bi idrar kültürü verin. Eğer köpük şeklindeyse protein zehirlenmesi olabilir , tansiyonunuzu da ölçün yüksek ise sıkıntı olabilir. Ama mutlaka yarın bir test verin
GizemBurak Leylaa76 aynisi bendede var idrarrini yaprken yanma kasnti her hamgi bisey yksa kokusu rengi yoksa akintnnda bi sknti yok normal dylr
Leylaa76 PrensesimDoga köpük şeklinde değil açık renkte idrar ve kaşıntı fln yok , bir sorayım kendi doktorumada
Jfm Leylaa76 progestanı vajinal yolla aldıgında bende de oluyordu belki de ondandır. Ama içim rahat degil dersen sağlık ocagı bile idrar testi yapıyor git yaptır derim :)
nurbsk Leylaa76 korkma canım beyaz akıntı parçacıkları olabılıyor ıdrarını yaparken akıntında gelıyor normal sen yıne de sor doktoruna ıcınde kalmasın
Sevdaninmucizesi Leylaa76 mantar olabilir kuzum bende de vardı kaşıntı da oluyor arada doktor mantardr ddi fitil verdi beyaz kremimsi birşey dmi
Leylaa76 Sevdaninmucizesi Sanki böyle beyaz küçük balıklar yüzüyormuş gibi canım parcacıklar bende kaşıntı yok ama bence benmki mantar değil
GizemBurak Leylaa76 bisy ykdr ben 35. Haftadym hala var ver son zamanlrda daha cok aknti olyr ama normal korklck bisey degl idarrni yapdgnda girmende normal
Kelebegimmm Bende de var o.daha yeni yaptırdım test doktor temiz dedi.akıntı olması normal herhalde kaşıntı yanma olmafığı sürede
Kahramanlar Dr 32 haftada alttan muayene etti oda mantar sandı benimde progestondan dolayı oluyor her idrarımda iç çamaşırımda artık öyle sıkıldım ki şu ilaçtan