Merhaba arkadaşlar, sizelere bir sorum olacaktı. Başlıkta belirttiğim gibi geçen hafta doktora gittim ve doktor yavrumun 17 gün önden gittiğini söyledi. Anlamadım açıkçası. Daha doğrusu gelişimi 17 gün önden gidiyorsa hesaplanan Doğum tarihinde bir değişiklik olur mu? Yani 17 gün erken mi doğar? Bu konuda bilgisi olan var mı?