incitanemm Öncelikle herkese saglikli dogumlar diliyorum Allah butun hamilelere saglikla evlatlarını kucaklarina almayı nasip etsin inşallah... 20.04 .2019 gece 3 de bi ağrıyla kalktım belim adet sancinsinda olduğu gibi ağrıyordu Çok şiddetli değildi ama beni huzursuz etmeye yetti ara ara agri girip bi kac saniye surup geciyordu acaba dedim dogum belitisimi cok onemsemedim uyumaya calistim fakat agrilar arada belime vuruyodu uyutmadi esimde uyandi hastahaneye gidelim dedi ben sabahı beklemek istedim çünkü ağrılarım çok şiddetli değildi bebegimin hareketleride iyiydi sabah eşinin işi çıktı gitmesi gerekti ben kendimi iyi hissediyorum bu yüzden gitmesini söyledim ağrılarım artarsa öyle gideriz dedim açıkçası hala doğum belirtisi olduğunu düşünmemiştim ama paşamız bizi beklememekte gününde gelmekte kararlıydı 😊🐣 Eşim eve geldi kahvaltı hazırladım o benden heyecanlıydı hadi gidelim gidelim diye ısrar ediyordu biseyler yedik lavaboya gittim ve nişanımın geldiğini gördüm tamam dedim geliyo bu 😊😊 tabi heyecan bi stres bi korku kapladı içimi ailemden uzaktayım onlar istanbulda annem acilien ameliyat olduğu için yanıma gelemedi malesef onun olmasını çok ama çok isterdim nasip olmadı Annemi aradım doğumun başladığını haber vermek için ama bi türlü konusamdim kelimeler boğazıma düğümlendi sadece hıçkırarak ağladım çok farklı bi duygu gerçekten 😢 neyse hastahaneye doğru yola çıktık kadın doğum acile gittik hemn açıklığına bakıldı o biraza agriliydi canim yandi 3 4 cm açıklığın var doğum başlamış dedi ultrasondan bakıldı bi sıkıntı yoktu yatırım yapıldı damar yolu açıldı ve doğum katına çıkarıldım nstm başta iyiydi sonradan kötü ye gitti malesef sandım olduğu halde acilmamdada ilerleme olmadı beni acilen sezeryan alacaklarını bebeği riske atamayız dediler bende tabiki normal dogumu çok istediğim halde bebgim için kabul ettim sabah kahvaltı yaptığım icnde spinal oldu oda bi kaç denemen sonra anca oldu kendimi çok kastım aynı zamanda sancida çekiyordum çünkü ondan sonra zaten hemn uyuştum ayaklarında bi sıcaklık hissettim ve başladılar 5 dakika sonra bebeğinin ağlama sesini duydum ama çok çiliz bi ses sordum kaç kere iyimi diye iyi dediler temizleyip yanıma getirdiler pamuk gibi okadar güzeldiki öptüm kokladım onu götürdüler ben bi yarim saat sonra odama çıka bildim şimdilik sütüm yok bebeğim ac kalmasın diye mam veriyoruz 2 saat te bir mışıl mışıl uyuyor yavrum 24 saattir uykusuz olduğum halde ondan gözümü ayiripta uyuyamiyorum bile 😊 simdilk agrilarim var oturup kalkmakta zorlaniyorum tabi onu istedigim gibi kucagima alamiyorum gecicek ins yetrki o saglikli olsun 😊😊Allah hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin inş 🤗🤗💙🐣
Topkayabhr incitanemm Allah bağışlasın yavrunuzu ve sizi spinal de herhangi bir şey hissettiniz mi peki ameliyat sırasında ?
incitanemm [bilinmeyen] teşekkür ederim cengiz bey vardı o gün nöbette o yaptı ameliyatı çatı muyanaesi yapılmıyo sormuştum gerek yok demişti fizik olarak uygunsun demişti