Elikkk canm benmde sütyeblerm en kalitelisibden fıstık gibi modeller bedenlerdi hemde desteksiz olduğu halde Kİ HEPSİ 60 70 TLLİK PİER CARDİNİN Dİ. bende de 2 bedn büyüme oldu çatlamalarda dahil artık onları kulkanamıyrm 🙈 bende sıradan büyük sütyen aldım onnda göğsü tam oldu bedeni olmadı sıktı kabrga çevremi . Bende çareyi 2TANE EK ALIP BİRBİRİNE TAKIp onu da SÜTYENE TAKMAKTA BULDUM ŞUAN YETMEDİ DAHA KÜÇÜK SÜTYENİMN KENAR KISMINI KESİP kancalı kısmının ucune yeni kanca diktim şükür şimdi oldu 🤣🤣🤣
Bide ben şey yaptm sporcu sütyenleri var ya süngeri yumuşak yarımatlet gibi olan ona benzeyen arkası kancalı aldım onada rk takarak kullanıyorum o notmal sütyendn daha da ragat ettirdi.
Drsteksiz al alcaksan sütsüz olamana nedn olur. Kasları gelişsin.